
Turistički Svet na Sajmu turizma
Pozivamo naše poslovne partnere, kolege i čitaoce da nam se pridruže na
ovogodišnjem Sajmu turizma, u Hali 4 Beogradskog sajma, na atraktivnom
štandu br. 4013, jer smo, osim prezentacije sajamskog broja časopisa
Turistički Svet, svim posetiocima pripremili još neka iznenađenja. Dovoljno
razloga da nam se pridružite u uzbudljivoj sajamskoj atmosferi!
Druženje sa autorom knjige "Šta je to recepcija"
U subotu, 23. februara 2013. od 11h do 13h, na štandu časopisa Turistički Svet, biće organizovano druženje sa šarmantnim i inspirativnim autorom knjige "Šta je to recepcija" Radomirom Samčevićem - direktorom Agencije za konsalting i menadžment u hotelijerstvu i turizmu HT, koji će i potpisivati primerke. Ovo je druženje koje se ne propušta!
|
Opširnije...
|
|
PONUDA OBUKE ZA KONOBARE!
Ova obuka zamišljen je da u vidu stručne edukacije omogući učesnicima da se upoznaju i sagledaju osnove savremenog znanja i tehnike rada na poziciji KONOBARA, kao osnovnog uslova za pružanje vrhunske usluge. U hotelskoj industriji, gde je konkurentnost najizraženija, gde je potrebno privući potencijalne goste, zadržati postojeće, kao i napredovati i usavršavati svoja znanja neophodna je dobra osnova koji će polaznici ove obuke odnosno seminara dobiti. Savremeno restoraterstvo mora da se brzo prilagođava savremenim kretanjima, promenama na tržištu, kao i samim potrebama gostiju.
|
Opširnije...
|
PONUDA OBUKE ZA BARMENE!
Ova obuka zamišljena je da u vidu stručne edukacije omogući učesnicima da se upoznaju i sagledaju osnove savremenog znanja i tehnike rada na poziciji BARMEN, kao osnovnog uslova za pružanje vrhunske usluge. U hotelskoj industriji, gde je konkurentnost najizraženija, gde je potrebno privući potencijalne goste, zadržati postojeće, kao i napredovati i usavršavati svoja znanja neophodna je dobra osnova koji će polaznici ove obuke odnosno seminara dobiti. Savremeni barista mora da se brzo prilagođava savremenim kretanjima, promenama na tržištu, kao i samim potrebama gostiju.
|
Opširnije...
|
Značaj upravljanja troškovima u hotelskom preduzeću
U savremenom hotelijersvu, uspešnost jedno hotela determinišu tri ključna faktora, ZADOVOLJSTVO GOSTA, ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH I FINANSIJSKI REZULTAT. Već na prvi pogleda shvatamo da uspešnost jednog hotela nije moguća bez pozivnog rezultata sva tri segmenta, bez obzira što kratkoročno gledano, moguće je jedan od tri faktora više bude zadovoljan od preostala dva.
|
Opširnije...
|
HT agencija i dalje podržava: - Akademija komercijalne komunikacije - (Akademija prodajnih i pregovaračkih veština) prema programu D.R.Gilbert centar group-a i uz podršku Privredne komore Beograda
Za nepunih godinu dana, upisuje se već treća generacija polaznika Akademije...
I generacija Akademije komercijalne komunikacije je završila svoje šesomesečno putovanje... II generacija uveliko korača koracima I, a od marta meseca 2013. krećemo sa III generacijom i dopunjenim programom. ( program Akademije komercijalne komunikacije )
|
Nastavak
|
Agencija HT i hotel Albo Bor dogovorili saradnju.

|

IX FORUM MENADŽERA HOTELA I HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA 23.11.2012.
|
Opširnije...
|
PRVA KNJIGA U IZDANJU NAŠE AGENCIJE
“ŠTA JE TO RECEPCIJA”
Na veliku radost naših klijenata,objavljena je knjiga namenjena budućim
hotelijerima, studentima, ali i zaposlenima u hotelijerstvu na poslovima
recepcije: „ŠTA JE TO RECEPCIJA”,
a evo i nekih komentara na sadržaj knjige.
Recenzija
Knjiga vrhunskog stručnjaka u hotelijerstvu, Radomira Samčevića, sadrži štivo zabavnog karaktera u kojoj se čitaoci mogu upoznati sa osnovama recepcijskog poslovanja. Namenjena je, ne samo onima koji se već dugo bave hotelijerstvom, već i studentima, kao i onima koji bi želeli da postanu deo hotelske industrije, a nemaju nikakvog iskustva u tome. Autor nastoji da približi knjigu čitaocima kroz istinite i komične primere sa kojima se tokom svoje dugogodišnje karijere susretao i čini je knjigom koja se čita u jednom dahu.
|
Opširnije...
|

Agencija HT i Toyota Centar Beograd
dogovorili saradnju
|
Agencija HT i Solaris resort Vrnjačka Banja dogovorili saradnju.

|
Uspešno urađena još jedna edukacija hotelskih menadžera u Soveniji
(Terme Čatež, Portorož..)

|
|
|
|
<< Početak < Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sledeća > Kraj >>
|
Strana 6 od 10 |