USKORO – knjiga ŠTA JE TO RECEPCIJA u izdanju naše agencije
UVOD
Ova knjiga nije stručna literatura, niti priručnik za rad recepcije, nije nešto što ćete svakodnevno koristiti u svom radu, ali je knjiga koja bi trebala da vas uvede u suštinu poznavanja recepcijskog i hotelskog poslovanja, osnova koju ćete kasnije nadograđivati daljim učenjem i radom. Ove stranice su pre svega namenjene onima koji bi voleli, želeli ili se već bave hotelijerstvom, jer poznavanje savremenog recepcijskog poslovanja, kao i razumevanje istog od esencijalne je važnosti za svakog aktuelnog ili budućeg hotelijera. Sa druge strane, motiv zašto sam se upustio da napišem ovu knjigu je želja da se sa moje strane da mali doprinos unapređenju hotelskog poslovanja u republici Srbiji i da budućim, ambicioznim kadrovima na jednom mestu, jednostavno i efikasno objasnim pojmove savremenog hotelijerstva i dam upute i smernice u male tajne recepcijskog poslovanja, koje se uče godinama kroz praktičan rad u savremenim uspešnim hotelima.
Knjigu možete naručiti putem
e-mail adrese
Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Agencija HT uspostavila je dogovor o saradnji sa hotelom Royal SPA iz Banje Koviljače u oblasti unapređenja hotelskog poslovanja
Agencija HT i hotel Zlatnik iz Zemuna postigli su dogovor o tehničko poslovnoj saradnji na unapređenju rada hotela.
18 i 25 Avgusta novi turnus seminara naše agencije „KREIRANJE STANDARDA RADA“ i „HOTELSKA PRODAJA“. Svi zainteresovani mogu poslati prijave na samcevic@ht.rs
Knjiga utisaka
Adobe Flash Player not installed or older than 9.0.115!
IV Kongres banja - Balkanski model, reprtaža RTS-a
ŽELITE DA UNAPREDITE SVOJE ZNANJE O HOTELSKOJ PRODAJI? - JEDINSTVENA PRILIKA, ISKORISTITE JE ! Iskoristite mogućnosti specijalnih popusta !!!
-HOTELSKA PRODAJA- (28.07.2012. subota) Agencija za konsalting i menadžment HT,11000 Beograd, Dečanska 2/V,tel/fax: 011/ 32-30-738, 063/469-252, www.ht.in.rs
Koje su tematske oblasti? - Uvod u prodaju - Marketinški koncept poslovanja - Šta se sve prodaje - Kako kreirati proizvod - Kako kreirati cene - promocija proizvoda - kako „distribuirati“ hotelski proizvod - organizacija prodaje - izveštaji hotelske prodaje - Unapređenje prodaje