RECEPCIJSKO POSLOVANJE u savremenom hotelijerstvu
Obuka omogućava učesnicima da u okviru svoje profesionalne orijentacije, radnog mesta i okruženja sagledaju faktore koji utiču na unapređenje poslovanja recepcije, ali i kreiranje slike i pozicije hotelske recepcije i pojedinaca u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. Takođe, obuka svakom učesniku pruža uvid u jasno sagledavanje, prihvatanje i promenu dosadašnjih stavova, ponašanja i manira u pogledu recepcijskog poslovanja. Obuka obuhvata savremene metode recepcijskog poslovanja velikih hotelskih lanaca, prilagođen potrebama našeg podneblja u realnom okruženju. Po tome je jedinstven i nudi ono što se ne može naučiti u formalnim institucijama obrazovanja u Srbiji. Pored toga, obuku prilagođavamo vašim potrebama.
Tokom rada sa polaznicima obuke, biće predstavljena formalna i neformalna pravila, savremeni standardi rada, principi, maniri i etičke norme u okviru korporativne kulture.
Koje su tematske oblasti?
- Uvod u recepcijsko poslovanje (savremeno hotelsko poslovanje i uloga recepcije u njemu)
- Komunikacija (posebno se obrađuju tehnike i veštine uspešne komunikacije u recepcijskom poslovanju, kao osnovnom tehnikom rada savremene hotelske repcepcije)
- Veštine za profesionalno pružanje usluge (važan segment vrhunske usluge koji je sastavni deo poslovanja hotelskih lanaca)
- Osnovni pojmovi recepcijskog poslovanja (razrada i objašnjenja pojmova, kao i značaj, svrha i implementacija u realnom poslovanju)
- Poslovi recepcije (razrada poslova recepcije, primanja rezervacija, prijava gosta, briga o gostu, odjave)
Nakon obuke, učesnici će biti u prilici da stečena znanja i veštine upotrebe za unapređenje poslovanja recepcije, a samim tim i imidža hotela u kojima rade.
Kome je namenjen?
Obuka je namenjen menadžerima recepcije, zaposlenima recepcije, zaposlenima u odeljenju prodaje i marketinga, kao i menadžmentu hotela. Suština edukacije je da se zaposleni upoznaju i unaprede svoja dosadašnja znanja iz oblasti recepcijskog poslovanja, bez obzira da li se radi o start up-u ili unapređenju poslovanja postojeće operacije recepcije.
Kako radimo? Obuka se izvodi na vašem objektu, odnosno na terenu 5 dana po 8 sati (sa pauzama). Trening odnosno obuka je prilagođena Vašim potrebama i može se koristiti kao osnova za postavljanje standarda rada, pravila i procedura.
Ko je predavač?
Radomir Samčević je direktor agencije HT za konsalting i menadžment iz oblasti hotelijerstva i turizma, a između ostalog je trener iz oblasti recepcijskog poslovanja. Dugugodišnje iskustvo na poslovima recepcije, a potom i na rukovodećim poslovima u hotelijerstvu, kao i svakodnevno profesionalno usavršavanje doprineli su da je obuka kvalitetna, sveobuhvatna i pomaže u poboljšanju rada u ovom segmentu poslovanja. Obuka je nastala na osnovu svetskih standarda rada internacionalnih hotelskih lanaca, prilagođenih potrebama lokalnog tržišta, koncipirana po marketinškom konceptu poslovanja.
Agencija HT se bavi i poslovima konsaltinga i menadžmenta, start up ili unapređenjem poslovanja, kao i regrutacijom, selekcijom, edukacijom osoblja za potrebe rada hotelskih preduzeća. Broj naših klijenata je veliki, kako u zemlji tako i u inostranstvu, a jedan od naših najvećih je EMAAR kompanija iz Dubaija UAE.
Kotizacija:
Cena edukacije je 1150 Evra po srednjem kursu NBS (putni troškovi i dnevnica predavača za objekte van područja grada Beograda za pet dana edukacije iznosi 350 Evra, a ukoliko se obezbede smeštaj i hrana, plaćaju se samo putni troškovi u iznosu od 150 Evra) bez obzira na broj polaznika. Iznos kotizacije potrebno je uplatiti 50% avansno na račun agencije HT, a ostatak sedam dana nakon poslednjeg dana edukacije.
Ukoliko se odlučite da ceo iznos uplatite unapred, agencija HT vam odobrava popust od 30%.
Napomena: agencija nije u sistemu PDV-a.
Agencija HT
Agencija za konsalting i menadžment
11000 Beograd, Dečanska 2
PIB 106221423
Mat br. 61546570
Dodatne informacije možete dobiti na
mob. 063/469-252
Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
|