Forumi i seminari
Prijatelji
Designed by: |
![]() |
![]() |
![]() |
TRENING UNAPREĐENJA-programSEKTOR: Hotelsko domaćinstvo PREDMET: TRENING UNAPREĐENJA
UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE RADA HOTELSKOG DOMAĆINSTVA KROZ TRENING OSOBLJA I PRIMENU STANDARDA KVALITETA
Dvodnevni program treninga kroz: predavanje i praktični rad u hotelskoj sobi sa primerima unapređenja (od 10.00h – 17.00h) Predradnje: - Obilazak Hotela radi upoznavanja sadržaja i zaposlenog osoblja na terenu - Upoznavanje postojeće organizacione šeme odeljenja Domaćinstva preko odgovornog menadžera I DAN - Predavanje: Organizacija Hotelskog domaćinstva po svetskim standardima - Delatnosti u okviru odeljenja - Trening osoblja - Vrste treninga i način na koji se odvija - Standardi profesionalnog izgleda i ponašanja - Međusobna komunikacija zaposlenih i dobra saradnja sa drugim službama - Sobni standardi - Standardi javnih prostora - Gost je na prvom mestu - Zadovoljan Gost-besplatna reklama-povećan profit - Zadovoljni vlasnici kapitala – zadovoljni i zaposleni II DAN - Praktični deo treninga u hotelskoj sobi: - Pravilna priprema opreme za rad pre ulaska u hotelsku sobu - Standardna najava ulaska u hotelsku sobu - Redosled postupaka u procesu čišćenja i nameštanja hotelske sobe i kupatila - Postavka svih raspoloživih standarda na svoja mesta - Kontrola hotelske sobe (stanje higijene, tehnička ispravnost, pravilna postavka standarda, mini bar, estetski izgled) - Posebna priprema sobe za VIP-Gosta - Večernji servis za Gosta Diskusija : pitanja i odgovori na temu mogućih unapređenja Po završetku treninga, generalnom menažeru dostavlja se pisani izveštaj sa predlozima unapređenja. Posle mesec dana – sledi evaluacija. Konsalting – on line
Milana Šušnjar, potpredsednik Udruženja Ambasadori dobre usluge glavni trening menadžer
|