Video

Preduzetništvo-Marketing 

Pokretanje posla 2

Pokretanje posla 1

XI FORUM

 X FORUM

 X FORUM DODELA PRIZNANJA

IX FORUM DEO 1

IX FORUM DEO 2 

Knjiga utisaka 

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

 TERME ČATEŽ 

KONFERENCIJA O BEZBEDNOSTI 

VISOKI STANDARDI BEZBEDNOSTI 

http://youtu.be/3MVYMAIz0Xs

 

 

II PROLEĆNI SUSRET MENADŽERA

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA 2013

 http://www.youtube.com/watch?v=DgEyNhANjvM\

 

 III PROLEĆNI SUSRET MENADŽERA  

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA


III PROLEČNI SUSRET MENADŽERA 

HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA

XII FORUM MENADŽERA HOTELA

& HOTELSKIH DOMAĆINSTAVA

 

 


Forumi i seminari

Galerija slika

slika_link

PONUDA UMETNIČKIH SLIKA ZA OPREMANJE VAŠIH OBJEKATA

UČINITE SVOJIM GOSTIMA PRIJATNIJI BORAVAK 

Prijatelji

Baner
Baner
GARDEN PROFESSIONAL
Baner
Uredjenje i održavanje zelenih površina. Opremanje prostora biljkama i njihovo održavanje. Dekoracije svečanosti - poslovni skupovi, venčanja, novogodišnje i druge proslave...
Baner

Designed by:
Aktuelno

Agencija HT počinje seriju obukaa prva od njih,

već od 22.01.je „osnove recepcijskog poslovanja“

22.01.2012. I 29.01.2012. GODINE

 

Poštovani,

 

Agencija HT pokreće novu seriju edukacija u okviru svog edukativnog centra i već od 22.01.2012. i 29.01.2012. godine će se organizovati dvodnevna edukacija iz osnova recepcijskog poslovanja, namenjenih studentima, zaposlenima na recepciji, menadžerima recepcija. Ukoliko ste zainteresovani ili želite da obavestite vaše kolege koje su zainteresovane da unaprede svoje znanje iz ove oblasti, uručite im informaciju o edukaciji koja se nalazi u dodatku.

 

Srdačan pozdrav i sve najbolje vam želim u novoj godini.


 

OSNOVno RECEPCIJSKO POSLOVANJE u savremenom hotelijerstvu

22.01.2012. I 29.01.2012. GODINE

 

Iz razloga velikog interesovanja za obukom recepcijskog poslovanja na našem tržištu, a sa druge strane, jedinstvenom i najkompleksnijom, agencija HT pokreće poseban program dvodnevnih kurseva iz ovog domena hotelskog poslovanja. Naime, sama obuka omogućava učesnicima da u okviru svoje profesionalne orijentacije, radnog mesta i okruženja sagledaju faktore koji utiču na osnove poslovanja recepcije, ali i kreiranje slike i pozicije hotelske recepcije i pojedinaca u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. Takođe, obuka svakom učesniku pruža uvid u jasno sagledavanje, prihvatanje i promenu dosadašnjih stavova, ponašanja i manira u pogledu recepcijskog poslovanja. Obuka obuhvata savremene metode recepcijskog poslovanja velikih hotelskih lanaca, prilagođen potrebama našeg podneblja u realnom okruženju. Po tome je jedinstven i nudi ono što se ne može naučiti u formalnim institucijama obrazovanja u Srbiji. Ova dvodnevna edukacija je uvod u kasniji viši nivo obuke recepcijskog poslovanja.

 

Tokom treninga biće predstavljena formalna i neformalna pravila, savremeni standardi rada, principi, maniri i etičke norme u okviru koorporativne kulture.

 

Koje su tematske oblasti?

  • Komunikacija (posebno se obrađuju tehnike i veštine uspešne komunikacije u recepcijskom poslovanju, kao osnovne tehnike rada savremene hotelske repcepcije)
  • Veštine za profesionalno pružanje usluge (važan segment vrhunske usluge koji je sastavni deo poslovanja hotelskih lanaca)
  • Osnovni pojmovi recepcijskog poslovanja (razrada i objašnjenja pojmova, kao i značaj, svrha i implementacija u realnom poslovanju)
  • Poslovi recepcije (razrada poslova recepcije, primanja rezervacija, prijava gosta, briga o gostu, odjave)

 

Nakon obuke, učesnici će biti u prilici da stečena znanja i veštine upotrebe za unapređenje poslovanja recepcije, a samim tim i imidža hotela u kojima rade.

 

Kome je namenjena?

Obuka je pre svega namenjena studentima, zaposlenima recepcije, menadžerima recepcije, zaposlenima u odeljenju prodaje i marketinga, ali i svima onima kojima je recepcijsko znanje neophodno kako bi svoj posao obavljali još bolje. Suština edukacije je da se zaposleni upoznaju i unaprede svoja dosadašnja znanja iz oblasti recepcijskog poslovanja, bez obzira da li se radi o start up-u ili unapređenju poslovanja postojeće operacije recepcije.

 

 

Kako radimo?
Obuka se izvodi u prostorijama Dr. Gilbert edukativnog centra u Beogradu, Dečanska 2, dva dana po 7 sati sa pauzama. U pitanju su nedelje, tako da se obuka izvodi u dve vezane nedelje, u roku od sedam dana, sa početkom od 10:00 do 17:00 časova. Obuka se prilagođava potrebama polaznika i može se koristiti kao osnova za postavljanje standarda rada, pravila i procedura u okviru vaših hotelskih preduzeća.

 

Ko je predavač?

Radomir Samčević je direktor agencije HT za konsalting i menadžment iz oblasti hotelijerstva i turizma, a između ostalog je trener iz oblasti recepcijskog poslovanja. Dugugodišnje iskustvo na poslovima recepcije, a potom i na rukovodećim poslovima u hotelijerstvu, kao i svakodnevno profesionalno usavršavanje doprineli su da je obuka kvalitetna, sveobuhvatna i pomaže u poboljšanju rada u ovom segmentu poslovanja. Obuka je nastala na osnovu svetskih standarda rada internacionalnih hotelskih lanaca, prilagođenih potrebama lokalnog tržišta, koncipirana po marketinškom konceptu poslovanja.

 

Agencija HT se bavi i poslovima konsaltinga i menadžmenta, start up ili unapređenjem poslovanja, kao i regrutacijom, selekcijom, edukacijom osoblja za potrebe rada hotelskih preduzeća. Broj naših klijenata je veliki, kako u zemlji tako i u inostranstvu, a jedan od naših najvećih je EMAAR kompanija iz Dubaija UAE.

 

Kotizacija:

Cena edukacije je 8550 RSD po polazniku. Ukoliko iz jednog hotela dolazi više od jednog polaznika, svima se odobrava popust od 20%, odnosno iznos kotizacije po svkom polazniku je 6840 RSD. Ukoliko je neko od polaznika već pohađao kurseve agencije HT, takođe se odobrava poust u iznosu od 25%, odnosno iznos kotizacije je 6412 RSD. Iznos kotizacije potrebno je uplatiti avansno na račun agencije HT ili lično u agenciji najkasnije dva dana pre potvrđenog termina.

Ukoliko se odlučite da odslušate celu edukaciju „recepcijskog poslovanja“, dakle i napredni kurs recepcijskog poslovanja, ukupan iznos ove edukacije je 12814 RSD sa mogućnošću plaćanja u dve mesečne rate.

 

NAPOMENA: prijave su ograničene, maksimalan broj učesnika je 10, a prijavljivanje možete izvršiti putem maila Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli ili na telefon 063/469 252. Svaki od polaznika će nakon obuke dobiti sertifikat agencije.


Napomena: agencija nije u sistemu PDV-a.

 

Agencija HT

Agencija za konsalting i menadžment

11000 Beograd, Dečanska 2

PIB 106221423

Mat br. 61546570

 

 

 

 

Dodatne informacije možete dobiti na sajtu

www.ht.in.rs

mob. 063/469-252

 

                                                                                    Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli  



 

 

 

 

 

Posetioci

Imamo 75 gostiju na mreži

Prijatelji HT

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
MP International- ugovorni zastupnik i distributer firme Diversey u čijem sastavu se nalazi i proizvođač mašina i hemikalija za održavanje svih vrsta podnih površina TASKI obezbeđuje sredstva za održavanje higijene i usluge u institucionalnoj industriji za hotele, restorane, javne ustanove i servise za profesionalno čišćenje. Smederevska 8 Beograd Tel: 381 11 32 91 757
Baner
Opremanje sportskih objekata i hotela fitness, wellness i sportskom opremom kao i parketima od punog drveta.
Baner
Baner

pejkom

Baner
veštačka trava, atletske staze, mini golf, dečija igrališta, veštački led, plutajuće marine, sportski rekviziti

ab sport

Baner
projektovanje i opremanje enterijera - hotela, restorana, poslovnih prostora, stanova

visan

Baner
Društvo za ekološku i sanitarnu zaštitu "VISAN" d.o.o
Baner
POSLUJTE SA RUSIJOM
Baner
Oglasite se na tržištu Ruske Federacije -predstavite Vaše preduzeće -objavite Vašu ponudu ili potražnju -uspostavite nove poslovne kontakte
Termoenergetik plus d.o.o.
Baner
1. Baždarenje ventila sigurnosti 2. Etaloniranje manometara 3. Ispitivanje gasnih instalacija (gasnih rampi) 4. Ispitivanje posuda pod pritiskom 5. Servis za kotlarnicu 6. Servis gorionika 7. Terenski rad Sertifikat o akreditaciji labaratorije
Baner