MENADŽMENT HOTELSKOG POSLOVANJA u savremenom hotelijerstvu
Obuka omogućava učesnicima da u okviru svoje profesionalne orijentacije, radnog mesta i okruženja sagledaju faktore koji utiču na unapređenje funkcija menadžmenta hotelskog poslovanja. Takođe, obuka svakom učesniku pruža uvid u jasno sagledavanje, prihvatanje i promenu dosadašnjih stavova, ponašanja i manira u pogledu savremenog hotelskog poslovanja kako na strategijskom, tako i na operativnom nivou. Obuka obuhvata i upoznaje polaznike sa savremenim metodama planiranja, organizovanja, vođenja i kontrole po principu poslovanja velikih hotelskih lanaca, prilagođen potrebama našeg podneblja u realnom okruženju. Po tome je ova obuka jedinstvena i nudi ono što se ne može naučiti u formalnim institucijama obrazovanja u Srbiji.
Tokom treninga biće predstavljena formalna i neformalna pravila, savremeni standardi rada, principi, maniri i etičke norme u okviru korporativne kulture.
Koje su tematske oblasti?
- Šta je to menadžment (uloga menadžmenta u savremenom hotelskom poslovanju)
- Marketing kao poslovna orijentacija u savremenom hotelijerstvu
- Postavljanje ciljeva
- Osnovna obeležja hotelskog proizvoda
- Poslovni plan
- Finansijski izveštaj
- Izveštaji poslovanja
Nakon obuke, učesnici će biti u prilici da stečena znanja i veštine upotrebe za unapređenje poslovanja, a samim tim i imidža hotela u kojima rade.
Kome je namenjen?
Obuka je namenjena menadžerima svih nivoa, bez obzira na godine iskustva i formalnog obrazovanja. Pored toga, obuka je prilagođena vlasnicima hotela i studentima, budućim hotelskim menadžerima. Suština edukacije je da se zaposleni upoznaju sa savremenim potrebama kao i da unaprede svoja dosadašnja znanja.
Kako radimo? Obuka se izvodi u vašem objektu 5 dana po 8 sati (sa pauzama). Trening odnosno obuka je prilagođena Vašim potrebama i može se koristiti kao osnova za postavljanje plana rada, standarda rada, pravila i procedura.
Ko je predavač?
Radomir Samčević je vlasnik agencije HT za konsalting i menadžment iz oblasti hotelijerstva i turizma, a između ostalog je trener iz oblasti menadžmenta hotelskog poslovanja. Dugugodišnje iskustvo na poslovima operativnog i strategijskog menadžerana, kao i svakodnevno profesionalno usavršavanje doprineli su da je obuka kvalitetna, sveobuhvatna i pomaže u poboljšanju rada u segmentu poslovanja. Obuka je nastala na osnovu svetskih standarda rada internacionalnih hotelskih lanaca, prilagođenih potrebama lokalnog tržišta, koncipirana po marketinškom konceptu poslovanja.
Agencija HT se bavi i poslovima konsaltinga i menadžmenta, start up ili unapređenjem poslovanja, kao i regrutacijom, selekcijom, edukacijom osoblja za potrebe rada hotelskih preduzeća. Broj naših klijenata je veliki, kako u zemlji tako i u inostranstvu, a jedan od naših najvećih je EMAAR kompanija iz Dubaija UAE.
Kotizacija:
Cena edukacije je 1450 Evra po srednjem kursu NBS (putni troškovi i dnevnica predavača za objekte van područja grada Beograda za pet dana edukacije iznosi 350 Evra, a ukoliko se obezbede smeštaj i hrana, plaćaju se samo putni troškovi u iznosu od 150 Evra) bez obzira na broj polaznika. Iznos kotizacije potrebno je uplatiti 50% avansno na račun agencije HT, a ostatak sedam dana nakon poslednjeg dana edukacije.
Ukoliko se odlučite da ceo iznos uplatite unapred, agencija HT vam odobrava popust od 30%.
Napomena: agencija nije u sistemu PDV-a.
|