Hvala na odličnom predavanju, puno značajnih stvari ste dotakli i dali ideje za debelo razmišljanje.
Čila Jakša Harmat marketing hotela Aqua Marin banja Kanjiža
Hvala Vam. Ovo ce svakako imati koristi za dalji rad, s obzirom da je za mene ovo jedno novo iskustvo. Nadam se da cemo se videti jos koji put.
Jelena
Ne samo da je edukacija bila izvanredna, već smo dobili odlične ideje o unapređenju poslovanja našeg hotela koje ćemo već u ponedeljak prezentovati direktorki sve uz swot analizu. Bojan Harnovski prodaja hotela Aqua Marin banja Kanjiža
hvala Vama od srca. Iskreno mi je drago što mi se pružila prilika da prisustvujem Vašem, tako nesvakidašnjem, predavanju.
Mirjana Mirić, šef recepcije
Hotel Sučević Garni
Misljenja sam da pametan covek moze na svakom koraku moze nauciti nesto sto moze primeniti u svom poslu, ali samo ukoliko o svom poslu stalno razmislja i ako ima zelju da se usavrsava. U tom smislu je seminar koji sam posetio na mene ostavio jos veci utisak, jer je bilo toliko konkretnih stvari, i moram priznati meni jako korisnih.
Iskreno, meni nije nista novo da se od zaposlenih zahteva odredjen obrazac ponasanja, to je za ocekivanje, ali sam vise puta posumnjao u svoje stavove da su prestrogi i da su kod nas neostvarivi, verovatno zato sto sam u tim stavovima bio usamljen, vrlo usamljen. Slusajuci Vas, zapravo sam sam sebi potvrdio sve ono sto sam do tada mislio da treba uciniti, a jos sam i cuo koji su nacini za tako nesto. Od Vaseg seminara vrlo aktivno razmisljam detaljno o postupcima koje treba preduzeti u hotelu u kojem sam trenutno angazovan. I ne samo to! takodje, razmisljam i o postupcima koje cu preduzeti u svom privatnom poslu.
Dalibor Dobersek Hotel ALBO Bor
Zadovoljstvo je bilo prisustvovati Vašem predavanju. Svakako će nam Vaše dugogodišnje iskustvo koristiti u budućem rada, a pogotovo meni, jer sam "najsvežija" radna snaga u hotelu Palisad. Iskreno se nadam da ćemo i u budućem periodu sarađivati na obostrano zadovoljstvo.
Jovana Radovanović, prodaja hotela Palisad
Na osnovu saradnje mogu istaći sledeće:
Gospodin Radomir Samčević pristupa rešavanju poslovnog problema detaljno, na osnovu analize i u skladu sa zaključcima, iskustvom i stvarnim mogućnostima, pronalazi najbolje rešenje. Ostavlja utisak pravog poslovnog partnera i dobrog prijatelja. Orjentisan je ka savremenom načinu poslovanja, u skladu sa vremenom i svetskim trendovima, pruža zagarantovan put do uspeha.“
Za „S Club“ Marija Dobrodolac PR Manager
Gospodine Samčeviću, svojim predavanjem na jedan duhovit i lucidan način, potkrepljen primerima iz prakse, jasno ste definisali odnos prema radu i ponašanje osoblja prema sve zahtevnijim gostima. Brojnim interesantnim vežbama i kroz međusobne dialoge, objasnili ste suštinu ugostiteljstva i na jednostavan način urezali ih u svest svih polaznika. Danima posle treninga, polaznici puni utisaka, komentarisali su stečeno znanje i rad sa Gospodinom Samčevićem.
Od uprave i osoblja Avalon Club – a, srdačno Vam hvala! Predrag Stefanović, Marketing menadžer Avalon Palace
Naš hotel posluje u sastavu hotelijerske kompanije sa Majorke "Eix Hotels" od 2008. godine i mnoga znanja, vestine, procedure kao i odnos prema poslu preuzeli smo od matične kuće. I pored toga, pojavila se potreba za dodatnom edukaciom "Napredno recepcijsko poslovanje" kojenam je Vaša konsultantska kuća ponudila u vidu višednevnog seminara. Lično sam bio impresioniran entuzijazmom i originalnim pristupom putem kojeg ste Vaša predavanja prezentovali našem osoblju.Izuzetno smo zadovoljni efektima edukacije, naše osoblje je steklo zapaženo viši nivo znanja i poslovnih veština od dotadašnjih, što gosti primećuju i veoma dobro ocenjuju.Smatram da je seminar bio veoma koristan, tretiramo ga kao investiciju, i sigurno ćemo nastaviti saradnju sa "HT" agencijom.S poštovanjem,
Aleksandar Kampfer HTP "Srbija" d.o.o. Vršac
Malo je turističkih i hotelskih preduzeća koja prepoznaju potrebu za kontinuiranom edukacijom i obukom, kako svog menadžmenta, tako i svih zaposlenih, sve do najnižih organizacionih nivoa.Sa druge strane, postoje brojne agencije, konsultantske kuće, trening centri i savetnici u oblasti hotelijerstva, koji vam obećavaju i „garantuju“ povećanje obima posla i profita, posle njihovih obuka i treninga.U masi takvih izdvaja se Agencija HT, koji smo mi u „Merkuru“ odabrali za trening zaposlenih u oblasti savremenog recepcijskog poslovanja, ne očekujući ništa specijalno.Već prvog dana predavanja postalo je jasno da se ovaj trening razlikuje od svih prethodnih, kako po sadržaju, tako i po načinu predavanja,energiji i želji Radomira Samčevića, da zaista doprinese boljim poslovnim rezultatima firme u kojoj obavlja obuku.On iz korena menja način razmišljanja i poslovnu svest svakog pojedinca prisutnog na obuci i ukazuje im na to koliko je svako od njih izuzetno bitan u ostvarenju poslovnog uspeha.Mi u „Merkuru“ smo zaista već primenili određena znanja i veštine sa održanog predavanja, i ne sumnjamo da ćemo i dalje nastaviti saradnju sa agencijom HT, jer se pokazalo da je to jedina, od svih održanih obuka i treninga, koja je imala pozitivnih efekata! S poštovanjem, dipl ecc Jasmina Miletić - šef recepcije - SB "Merkur", Vrnjačka Banja
Retki su entuzijasti koji, vodeći se nekom samo njima znanom energijom, i dalje, ulažući u sebe i svoje hotele, drže korak za vodećim svetskim, hotelskim brendovima. Još su ređi oni, koji svoje godinama sticano znanje, žele da nesebično podele sa drugima... Rade Samčević, vlasnik agencije „HT“, godinama obilazi hotele širom Srbije i sveta i svoje bogato radno iskustvo prenosi kako početnicima, tako i iskusnim hotelijerima, budeći u njima želju za neprestanim učenjem, napretkom, usavršavanjem i osavremenjavanjem davno stečenih veština i znanja. Ms dipl ecc Nemanja Đurović Menadžer objekta "MERKUR" Vrnjačka Banja SPECIJALNA BOLNICA ZA LEČENJE I REHABILITACIJU
Dragi Gospodine Samčevicu, Pre svega, saljem pozdrave iz City Code-a , od strane svih Vaših 'učenika', i sledeće što ću napisati, smatrajte kao mišljenje svih nas :) ''Obuka, stručnost, sposobnost i kreativnost Gospodina Samčevića podigli su nivo uspeha, profesionalizma i uspešnog poslovanja firme City Code. Nakon obuke, tim City Code-a bio je motivisan za maksimalno zalaganje u svom poslu, vlasnik firme zadovoljan rezultatima poslovanja, a stari i novi gosti srećni i zadovoljni.City Code postigao je uspešan trougao poslovanja i definitivno uspeo da 'izadje iz svog okvira'. Veliko hvala i puno sreće u budućim projektima zele Vam Vaši učenici 'City Code'-a'' Nadam se da je ovaj kratak tekst uspeo da opiše nas doživljaj obuke .
Veliki pozdrav , Ksenija :) City Code Beograd
"za gospodina Samčevića mogu jednostavno reći da je vrstan profesionalac. Jedan od retkih koji još uvek sa sjajem u očima prenosi svoje znanje, svoju energiju i entuzijazam na slušaoce. Retko dobar edukator. Korektan u poslovnim odnosima. Ne obećava mnogo, ali se veoma trudi da prevaziđe obećanja. S njim se lako komunicira i lako radi. Zadovoljstvo je imati ga za prijatelja, privilegija imati ga za poslovnog partnera!"
U ime tvojih prijatelja iz Redakcije "Turistički Svet",
Ljiljana Rebronja,
vlasnik & direktor
"Gastro print" d.o.o
Fascinirana Slovenijom i celokupnom edukacijom. Nakon edukacije u meni se probudila jos veca zelja da ucim, napredujem i nadam se jednog dana postanem uspešan menadžer u hotelijerstvu. Mislim da svi koji zele da budu uspešni trebaju ici na ovu obuku, odnosno na sve obuke u kojima ste Vi jedan od predavača. Zaista sve najbolje.
Pozdrav,
Danka RadicHotel Crystal Beograd
Baviti se hotelijerstvom, za mene, sa pozicije menadžera prodaje, podrazumeva odličnu komunikaciju, praćenje novih trendova i stalno usavršavanje.
Vaša edukacija na temu hotelskih menadžera i menadžera prodaje koju ste organizovali i uspešno realizovali u saradnji sa Termama Čatež prevazišla je moja očekivanja.
Čast mi je i zadovoljstvo što sam učestvovala u ovom „pilot“ projektu.
Milica Vulović
Menadžer prodaje Specijalne bolnice „Čigota“, Zlatibor
Obuka je završena i sada kada treba utiske staviti na papir, teško je pronaći adekvatne reči. Za ovih 5 dana provedenih u Sloveniji stekao sam neprocenjivo iskustvo i video kako se teorija pretvara u praksu. Obučavati se, a u isto vreme biti gost je nešto što je veoma poučno i otvara nove vidike. Mnogo možemo naučiti na pozitivnoj praksi Slovenačkih hotelijera, ali u isto vreme videti i sve negativne aspekte iz ugla jednog gosta. Obilazeći hotele u Termama Čatež i u Portorožu, gde bih posebno izdvojio hotel iz lanca Kempinsky i Hotel Bernadin i nailazeći na kolege koje su nesebično spremne da svoje znanje i iskustvo podele sa nama, podsetio sam se koliko je hotelijerstvo lepo, zanimljivo i ne poznaje granice. U isto vreme sam shvatio da je sve ono što sam naučio na obuci veoma lako primenjivo u praksi i, što je možda najvažnije, da je bez primene svega toga u radu nemoguće pratiti nove tendencije u hotelijerstvu. Iskreno bih obuku preporučio svim menadžerima hotelijerstva koji žele da unaprede svoje znanje, svim zaposlenima u hotelijerstvu i svim studentima koji žele da, jednog dana, postanu menadžeri.
Jat Hoteli Slavija
Front Office Manager
Jovanović Srđan
Zahvaljujem se na uspesno organizovanom i za mene vrlo korisnom seminaru. Naravno da je iskustvo neprocenjivo i da cu stvari koje sam naucila poceti da primenjujem koliko danas. Zahvaljujem se takodje Vama i Vasim kolegama na nesebicnom davanju informacija i iskustava iz prakse koje po meni ovaj seminar čine jedinstvenim i zato bih ga preporučila svima koji vole ovaj posao i žele da ga rade na profesionalan način.
Aleksandra Stanković direktor, Hotel ALBO*** Bor
|